כתבות ומאמרים בנושא מעבר משרדים

40 מגדלים, מיליון מ”ר של משרדים ו־6,000 דירות נבנים או מתוכננים במרכז העסקים החדש של תל אביב

בתום הבנייה יהיו במתחם המרוכז הזה — השטח נטו של הפרויקטים הוא 500 דונם בלבד — יותר ממיליון מ"ר של משרדים

14/04/2016, 08:28   דותן לוי   כלכליסט

קשה לפספס אותם: מיליוני הנוסעים בנתיבי איילון רואים את המנופים ואת המגדלים הצומחים המשנים את קו הרקיע בצד המזרחי של מרכז תל אביב. עיר חדשה נבנית היום בין רחוב ארלוזורוב, לאורך ציר מנחם בגין דרך שרונה, ועד השוק הסיטונאי: מתחם באורך של פחות מקילומטר וחצי וברוחב של 600 מטר, שנבנים או מתוכננים בו כיום 30 מגדלים, נוסף לעשרה שכבר נבנו בו.

להמשך קריאה לחצו כאן

לבד באופן ספייס: העובדות החרדיות משתלבות בחברות ההיי-טק – בלי להשתלב

ממחקר חדש של האוניברסיטה העברית עולה כי חרדיות שעובדות בחברות היי־טק חילוניות הן עובדות נאמנות וחרוצות, אך נמנעות מאירועים חברתיים ומיחסי חולין עם העובדים ■ "היציאה לעבודה במקום לא חרדי היא לא תהליך של אינטגרציה – אלא מנוף לשימור אידיאל פנים חרדי"

7/04/2016, 07:33   ז'נאן בסול   TheMarker

"לא אכפת לי מפרטיות. עבודה בחלל משותף (Open Space) היא צורת העבודה האולטימטיבית בעיני. עדיף לי לא להיות סגורה במשרד", כך טוענת אמילי (שם בדוי), אשת היי־טק חרדית בת 22, שעובדת בחברה חילונית.

להמשך קריאה לחצו כאן

המציאות החדשה של מגדלי המשרדים הישנים בתל-אביב

מגדלי המשרדים הוותיקים מסתכלים מלמטה במגדלי המשרדים החדשים והנוצצים שמושכים שוכרים, וצריכים להתאים את עצמם למציאות המשתנה

30/03/2016, 07:25   שלומית צור   TheMarker

עוד ועוד מגדלי משרדים חדשים מציפים את אזורי העסקים החדשים בתל-אביב ושכנותיה, מותירים מאחוריהם בנייני משרדים ותיקים יותר, בני 10 שנים ויותר, כמיושנים ולא רלוונטיים. התחרות הגואה בענף מאלצת את בעלי הבניינים הוותיקים להגיב לכניסת המגדלים החדשים לשוק, אם לא לצורך השבת תחרות, אז לפחות כדי לשמור על הרלוונטיות.

להמשך קריאה לחצו כאן

מסתמן: גוגל תשלם לאדלר-חומסקי מיליונים תמורת פינוי משרדיו בת"א

אדלר-חומסקי שוכר 4 קומות במגדל אלקטרה, שבו פועלת גם גוגל ישראל ■ בעבר שילמה גוגל למשרד הפרסום JWT כדי שיתפנה מהמגדל לטובתה

28/03/2016, 18:27 ענת ביין-לובוביץ'  גלובס

בחמש השנים האחרונות התחזיות, האומדנים והניתוחים המנומקים באשר לכיוון שוק הנדל"ן המסחרי, נשמעו פחות או יותר אותו הדבר. התאוששות מהמשבר הכלכלי של סוף העשור הקודם, בשילוב הריבית הנמוכה, הזרימו ביקושים גדולים לנדל"ן המסחרי, העלו את ערך הנכסים והקטינו את התשואות. מי שמצפה כי סיכום שנת 2015 והתחזית לשנים הבאות יניבו הפתעות נרעשות, הכרזה על תום עידן והיפוך מגמה, צפוי להתאכזב מעט.

להמשך קריאה לחצו כאן

עמוד הבא      5 4 3 2 1        עמוד קודם