כתבות ומאמרים בנושא מעבר משרדים

צילום: עמית שעל

שטחי המשרדים ברמת החייל יוכפלו למיליון מ"ר

התוכנית להכפלת שטח המשרדים ברמת החייל שמקדמת עיריית ת"א הגיעה אתמול לדיון אחרון בוועדה המחוזית. לפי התכנון החדש, הבניינים יוגבהו ויפנו לפארק הירקון והמדרכות יורחבו.

26/09/2016, 06:50   אמיתי גזית  כלכליסט

עיריית תל אביב הביאה אתמול לדיון אחרון את תוכניתה להכפלת שטח המשרדים ברמת החייל, לפני אישורה הסופי של הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בתל אביב והפקדתה להתנגדויות.

להמשך קריאה לחצו כאן

המשקיעים זורמים למשרדים, הסיכונים גם

המשקיעים זורמים למשרדים, הסיכונים גם

21/07/2016, 11:14   דותן לוי  כלכליסט

שוק המשרדים מפתה משקיעים קטנים להצטרף לקבוצות רכישה וליהנות מתשואה של 7% בשנה. אולם יש המזהירים שלא יהיה מי שישכור את השטחים העצומים שנבנים כיום, והמשקיעים ייתקעו עם משרד ריק שיעלה להם הרבה כסף.

להמשך קריאה לחצו כאן

צילום: תמר מצפי

משרדים בת"א: תשואות של 8% משכירות – כפול מבעולם

בשנים האחרונות ישנו ביקוש גובר למשרדים שנמצאים דווקא בת"א מכיוון חברות היי-טק שנהנות מפריחה ומעוניינות להשתלב בעיר הגדולה, בדומה למגמה עולמית.

14/06/2016, 11:14   רו"ח נירית ברגמן וד"ר דניאל באראז  גלובס

הביצועים הטובים שהציגו בנייני המשרדים בתל אביב, ובייחוד נכסים המאופיינים ברמה גבוהה, נמשכו גם בשנת 2015 (ולהערכתנו גם לתוך שנת 2016).

מדובר בכ-250 אלף מ"ר של משרדים ברמה הגבוהה וכ-130 אלף מ"ר ברמה הנמוכה, שנתוניהם נאספו מהדוחות הכספיים של החברות הנסחרות בבורסה של תל אביב – החל בשנת 2009. הנכסים ברמה הגבוהה (מגדלי עזריאלי, מגדל אלקטרה וכד') נמצאים כבר כמה שנים בתפוסה מלאה. נתון זה לא מפתיע את המצויים בתחום, אולם הוא מעניין לאור החששות, הקיימים כבר כמה שנים, מההיצע שהולך ונבנה בתל אביב ובערי הסביבה (בני ברק, גבעתיים ועוד).

להמשך קריאה לחצו כאן

לא רק גוגל ופייסבוק: טרנד הקומפלקסים פורח

יותר ויותר חברות מוציאות מיליוני שקלים על הקמת קומפלקסים ייעודיים. המטרה: לחסוך בהוצאות שכר דירה וליהנות מיתרון הגודל כדי להוזיל עלויות. הפגיעה באזורים שנעזבים עשויה להיות חמורה

5/05/2016, 08:09   אבי גוטר   כלכליסט

חברות מסחריות משקיעות הון רב בגיבוש ובבנייה של הזהות התאגידית שלהן ובבידולן מחברות אחרות. אחת הדרכים שהופכות נפוצות לגיבוש הזהות הזו היא בניית קומפלקס שלם שיזוהה רק איתן. תאגידי ענק כמו גוגל או פייסבוק בנו עבור העובדים שלהם קמפוס ייחודי וכעת גם בישראל. רק לאחרונה דווח שאלקטרה נדל"ן ותדהר זכו במכרז של טבע להקמת קמפוס ברעננה ואמדוקס ומיקרוסופט יצאו במכרז לבניית מבנים שירכזו את כל עובדיהן תחת קורת גג אחת..

להמשך קריאה לחצו כאן

עמוד הבא      5 4 3 2 1        עמוד קודם